A vizualitásra és az első találkozásra alapoz a marketing egyik hatékony lehetősége: a könyvesbolti kiemelés. A könyvespolcok helyett már a Líra üzletekbe lépve megállítja az érdeklődőt és borítójával felhívja magára a figyelmet.
Elhelyezés
A Líra bolthálózatában lehetőség van plakát, kirakati és bolton belüli piramis kihelyezésre is.
Elhelyezésre boltcsoportonként van lehetőség. Három bolttípust különítenek el. A, B és C boltok. A mellékelt képeket megtekinthetők a boltok elosztásai.
– a Líra bolthálózat üzleteiben van lehetőség arra, hogy frekventált helyen, piramis jellegű elhelyezésben jelenjenek meg a könyvek
– a marketing e lehetőségének elsődleges eszköze a vizualitás, hogy a vásárló szeme azonnal a kihelyezett termékre fókuszál
– a kiemelés 1 hónapig biztosítja a könyv piramisban való elhelyezését
– a bolthálózat 3 csoportra bontva (A,B,C kategória) működik országos lefedettségben
– fontos, hogy a kiemeléseket az év elején érdemes már lefoglalni az egész évre (adott hónapok kiválasztásával), mivel ezek a helyek egy idő után elfogynak (tehát októberben már nem lesz decemberi kiemelési lehetőség)
– a szerzőknek lehetősége van egy adott kategória minden üzletében kérni a kiemelést (a kategóriák áranként eltérőek, mivel az üzletek nagyságától és az év adott hónapjaitól függnek) 1 hónapra, de akár több hónapra is (az adott hónapok megjelölésével)
– így akár már most meg lehet rendelni a karácsonyi időszakra is a könyvesbolti kiemelést
A kiemelt könyvek között nem lehet 3 hónapnál régebbi megjelenés és ugyanaz a kötet csak egymást követő hónapokban és boltcsoportokban jelenhet meg.
Mik a jellemzői a könyvesbolti kiemelésnek?
Jelentkezzen be
A jelszónak legalább 8 karakterből kell állnia számokból és betűkből, és tartalmaznia kell legalább 1 nagybetűt