Barion Pixel

KÖnyvesbolti kiemelés

Miért emeljük ki a könyvet a könyvesboltokban?

A vizualitásra és az első találkozásra alapoz a marketing egyik hatékony lehetősége: a könyvesbolti kiemelés. A könyvespolcok helyett már a Líra üzletekbe lépve megállítja az érdeklődőt és borítójával felhívja magára a figyelmet. 

Elhelyezés

A Líra bolthálózatában lehetőség van plakát, kirakati és bolton belüli piramis kihelyezésre is.
Elhelyezésre boltcsoportonként van lehetőség. Három bolttípust különítenek el. A, B és C boltok. A mellékelt képeket megtekinthetők a boltok elosztásai.
– a Líra bolthálózat üzleteiben van lehetőség arra, hogy frekventált helyen, piramis jellegű elhelyezésben jelenjenek meg a könyvek
– a marketing e lehetőségének elsődleges eszköze a vizualitás, hogy a vásárló szeme azonnal a kihelyezett termékre fókuszál
– a kiemelés 1 hónapig biztosítja a könyv piramisban való elhelyezését 
– a bolthálózat 3 csoportra bontva (A,B,C kategória) működik országos lefedettségben 
– fontos, hogy a kiemeléseket az év elején érdemes már lefoglalni az egész évre (adott hónapok kiválasztásával), mivel ezek a helyek egy idő után elfogynak (tehát októberben már nem lesz decemberi kiemelési lehetőség)
– a szerzőknek lehetősége van egy adott kategória minden üzletében kérni a kiemelést (a kategóriák áranként eltérőek, mivel az üzletek nagyságától és az év adott hónapjaitól függnek) 1 hónapra, de akár több hónapra is (az adott hónapok megjelölésével) 
– így akár már most meg lehet rendelni a karácsonyi időszakra is a könyvesbolti kiemelést
 
A kiemelt könyvek között nem lehet 3 hónapnál régebbi megjelenés és ugyanaz a kötet csak egymást követő hónapokban és boltcsoportokban jelenhet meg.

Mik a jellemzői a könyvesbolti kiemelésnek?