Az Indamedia a hazai internetes médiapiac egyik legrégebbi digitális kiadóvállalata, amely vezető szerepét nemcsak az elmúlt évtizedek során tudta sikeresen megőrizni, hanem mára üzleti modelljébe sikeresen integrálta a klasszikus hirdetési megoldáson túli non-média típusú tevékenységeket is. A cégcsoport érdekeltségeibe több kiemelkedő látogatottságú hazai online kiadvány és számos szolgáltató cég is tartozik.
Az Indamedia cégcsoporthoz tartozó oldalakon: Index, Dívány, Femina, Totalcar, Port.hu, Velvet, Blog.hu, stb.
A hirdetések nem időre hanem megjelenésre szólnak. A hirdetés annyi felhasználónak jelenik meg és annyiszor amekkora csomagot vásárolt.
A hirdetés ára a kiválasztott csomagoktól függenek.
25.000 megjelenési csomag esetén 1 megjelenés ára nettó: 3,5 Ft
50.000 megjelenési csomag esetén 1 megjelenés ára nettó: 3 Ft
100.000 megjelenési csomag esetén 1 megjelenés ára nettó: 2 Ft
Igen, de ennek elsősorban az az oka, hogy ezen oldalak nagy látogatottsággal bírnak, ezért túl gyorsan “elfogynának” a hirdetések. A minimális megrendelési határ: 25.000 megjelenés (AV)
Természetesen a könyv vásárlási helyére a Rukkola.hu oldalon ahonnan a legnagyobb jutalékot kapja.
azon elvárások, vélemények összessége, melyek egy szolgáltatással, céggel vagy termékkel kapcsolatban kialakulnak/kialakultak
az ad view (hirdetésmegjelenés) angol kifejezés rövidítése, az a mérőszám, ami megmutatja, hogy egy adott online hirdetést hányszor tekintettek meg. Természetesen egy látogató többször is megtekintheti az adott hirdetést, így általában ez a szám magasabb, mint a tényleges látogatói létszám.
a hirdetések világában ma már számos felület közül választhatunk. Ma már ide tartoznak a cégek PR tevékenységei, a direkt értékesítés, a céges rendezvények (várások, kiállítások), a honlapok és a szociális hálózat, valamint a reklámtárgyak is. A non-média hirdetési felületének online honlapjai nem kapcsolódnak földrajzi határokhoz, bárhonnan elérhetők és lényegesen olcsóbb marketing költségekkel valósíthatók meg, mint a médiahirdetések vagy a személyes találkozásokon alapuló reklámok.
olyan hirdetéstípus, amit online felületeken használnak és arra rákattintva az adott hirdetés oldalára továbbítja az érdeklődőt. Elsődleges célja a figyelemfelkeltés és az adott honlapra juttatása az olvasónak. Lehet statikus (plakát) jellegű valamint mozgó (képi) világú. Hatékonysága a kattintások miatt könnyen mérhető.
a bannerek között az egyik legnagyobb és legkedveltebb formátum. Jellemzően az online oldalakon a cikkekben elhelyezve jelenik meg
általában nagyméretű, a figyelemfelkeltést szolgáló kép vagy banner, ami az internetes oldalon bezárható és újranyitható. Bezárását követően csak a nyitásra alkalmas gomb/kép marad a helyén és az oldal tartalma is ehhez igazodik.
Publio Kiadó Kft. – Minden jog fenntartva! – Alapítva: 2011.