Barion Pixel

Indamedia hirdetés

Miért hirdessek az Indamedia felületein?

Az Indamedia a hazai internetes médiapiac egyik legrégebbi digitális kiadóvállalata, amely vezető szerepét nemcsak az elmúlt évtizedek során tudta sikeresen megőrizni, hanem mára üzleti modelljébe sikeresen integrálta a klasszikus hirdetési megoldáson túli non-média típusú tevékenységeket is. A cégcsoport érdekeltségeibe több kiemelkedő látogatottságú hazai online kiadvány és számos szolgáltató cég is tartozik.

 

brand
0
Havi valós látogató
0 m
Hazai internetezők elérése
0 %

Elhelyezés

A hirdetések több méretben az Indamedia oldalain kerülnek megjelenítésre a tartalmi oldalakon belül.
 

Az Indamedia cégcsoporthoz tartozó oldalakon: Index, Dívány, Femina, Totalcar, Port.hu, Velvet, Blog.hu, stb.

  • half page (féloldalas hirdetés) – 300x600px, általában a kiadványok jobb hasábján
  • roadblock, – 640×360 px, általában a cikkbe ágyazva
  • billboard – 970×250 px, általában a kiadvány fejléce alatt/címlapon a vezető anyagok alatt 
  • mobil banner top – 300×250 px

A hirdetések nem időre hanem megjelenésre szólnak. A hirdetés annyi felhasználónak jelenik meg és annyiszor amekkora csomagot vásárolt.

A hirdetés ára a kiválasztott csomagoktól függenek.

25.000 megjelenési csomag esetén 1 megjelenés ára nettó: 3,5 Ft

50.000 megjelenési csomag esetén 1 megjelenés ára nettó: 3 Ft

100.000 megjelenési csomag esetén 1 megjelenés ára nettó: 2 Ft

Igen, de ennek elsősorban az az oka, hogy ezen oldalak nagy látogatottsággal bírnak, ezért túl gyorsan „elfogynának” a hirdetések. A minimális megrendelési határ: 25.000 megjelenés (AV)

Természetesen a könyv vásárlási helyére a Rukkola.hu oldalon ahonnan a legnagyobb jutalékot kapja.

Kérdéseid vannak?

A marketing újabb lehetőségeit mutatjuk be Önnek, melyek változatos banner és mobil megjelenést kínálnak a könyves alkotóknak.
Olyan médiumokban lesz lehetőség a könyvek népszerűsítésére, hirdetés készítésére, melyek széles közönséghez jutnak el, ugyanakkor a tematikus megszólításra is törekszenek és minőséget képviselnek oldalaikon.

Hirdetés megjelenés akár 2 Ft-ért!

Mi, micsoda? – hirdetési kisokos

azon elvárások, vélemények összessége, melyek egy szolgáltatással, céggel vagy termékkel kapcsolatban kialakulnak/kialakultak

az ad view (hirdetésmegjelenés) angol kifejezés rövidítése, az a mérőszám, ami megmutatja, hogy egy adott online hirdetést hányszor tekintettek meg. Természetesen egy látogató többször is megtekintheti az adott hirdetést, így általában ez a szám magasabb, mint a tényleges látogatói létszám.

a hirdetések világában ma már számos felület közül választhatunk. Ma már ide tartoznak a cégek PR tevékenységei, a direkt értékesítés, a céges rendezvények (várások, kiállítások), a honlapok és a szociális hálózat, valamint a reklámtárgyak is. A non-média hirdetési felületének online honlapjai nem kapcsolódnak földrajzi határokhoz, bárhonnan elérhetők és lényegesen olcsóbb marketing költségekkel valósíthatók meg, mint a médiahirdetések vagy a személyes találkozásokon alapuló reklámok.

olyan hirdetéstípus, amit online felületeken használnak és arra rákattintva az adott hirdetés oldalára továbbítja az érdeklődőt. Elsődleges célja a figyelemfelkeltés és az adott honlapra juttatása az olvasónak. Lehet statikus (plakát) jellegű valamint mozgó (képi) világú. Hatékonysága a kattintások miatt könnyen mérhető.

a bannerek között az egyik legnagyobb és legkedveltebb formátum. Jellemzően az online oldalakon a cikkekben elhelyezve jelenik meg

általában nagyméretű, a figyelemfelkeltést szolgáló kép vagy banner, ami az internetes oldalon bezárható és újranyitható. Bezárását követően csak a nyitásra alkalmas gomb/kép marad a helyén és az oldal tartalma is ehhez igazodik. 

Szeretném hirdetni a könyvemet!