Barion Pixel

A név kötelez – brandépítés csomag

A csomag elsődleges célja a szerzői név ismertté tétele, népszerűsítése, értékesítése. Mert az olvasó először szerzőt választ és csak utána könyvet.

Kiadónk segít abban, hogy az alkotói név minél több kommunikálható tartalmat, érdekességet jelentsen az olvasóknak. A csomag célja a rendszeres szerzői posztok ösztönzése, figyelemmel kísérése (heti szinten), ötletadás a tartalomhoz, partnerség a célközönségnek szóló minél eredményesebb „márka” megalkotásában.

Ez folyamatos szerző-kiadói kapcsolattartással, aktív kommunikációval, rendszeres konzultációval valósítható meg.

A csomag elemei:

50.000 Ft / hónap

A csomag akkor eredményes, ha a szerző időt szán felülete/felületei kezelésére és a rendszeres kiadó kapcsolattartás során összhangban valósul meg a név, mint márka építése, erősítése.

Mit kell tudni a mentorálásról?

A brand, márka a könyvkiadás esetén maga a szerző, illetve a szerzői név. A márkaépítés akkor eredményes, ha már a név adja el a könyvet, amikor az olvasók az író neve miatt keresik az általa írt köteteket. Tehát nem elsődlegesen egy adott mű népszerűsítése a cél, hanem az író személyének, karakterének, stílusának eredményes „értékesítése.”

A csomag havidíjas, így a szerző a kiadó javaslatai alapján döntheti el, hogy mennyi ideig veszi igénybe a marketing szolgáltatást. Az eredményes együttműködés függ a szerző által ráfordított időtől (az aktivitás mértékétől), a javaslatok megfogadásától. A kiadó által javasolt időtartam 3-6 hónap között mozog, mely a folyamatos kapcsolattartás során egyeztethető és változtatható.

Minden szerzőnek, aki szeretné a családi, baráti körön túl szélesebb közösséghez eljuttatni a könyvét. A nyomtatott könyv megjelenésének szerzői előkészítése, a rendszeres kommunikáció, az aktív alkotói részvétel elengedhetetlen ahhoz, hogy a kötet értékesítése eredményes legyen.

A csomag eleme teljes mértékben személyre szabott abból a szempontból, hogy kiindulása egy személyes/online konzultáció a szerzővel, melynek során elkészül egy terv a marketing, a brandépítés kapcsán. A megbeszélés során eltervezett feladatok – szerzői és kiadói oldalról – napi teendőket és heti, rendszeres kommunikációt jelentenek a felek részéről.

A szerzői felületek olyan online oldalak, melyeken keresztül az alkotó kommunikál írói tevékenysége és készülő könyve/könyvei kapcsán. A felületek akkor működnek jól, ha az alkotó sajátjának, személyéhez vagy írói tevékenységéhez közelállónak érzi azt a fórumot, amelyen kommunikál az olvasókkal. Ezek a felületek az online térben lehetnek: saját alkotói honlap, facebbok oldal, instagram felület, tik-tok oldal, moly.hu profil stb. Lényege, hogy ha van, akkor azt használni is kell rendszeresen, kreatív tartalommal és változatos kommunikációval. Célja, hogy a szerző neve és személye minél szélesebb körben ismert legyen és általa olvasóközönség formálódjon.

A csomag csak akkor működik és eredményes, ha a marketing munkában a szerző aktív résztvevő. Nélküle nem lehet elindítani, sem működtetni. Mind az alkotói hangvétel, stílus, kommunikáció, mind a tartalmak elkészítése az író feladata. Ehhez a kiadó tapasztalatot, szakmai iránymutatást, rendszeres konzultációt biztosít.